Skip to main content
16.03.2021 | ג ניסן התשפא

הכירו את מתן אברמוביץ'

משנה למנכ"ל ב-StepUp ובוגר תואר ראשון בהצטיינות בתוכנית לתקשורת ומדעי המדינה

תמונה
matan

מה שהחל כתנועת התקדמות מקצועית מתמדת עוד במהלך התואר הראשון, התפתח למהלכי קריירה משמעותיים, כולל נדודים אל המדבר.
הכירו את מתן אברהמוביץ', בוגר תואר ראשון בהצטיינות בתוכנית לתקשורת ומדעי המדינה בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת בר-אילן (2021), המשמש כמשנה למנכ"ל ב-StepUp סוכנות שיווק מובילה למותגי  B2B. במסגרת תפקידו, מתן מוביל ומתכלל את עבודת השיווק הדיגיטלית של לקוחות הסוכנות, מתעשיות מובילות בשוק הישראלי.

"כבר תוך כדי הלימודים החלטתי שאני מוכרח להתחיל ולהשתלב בתעשייה", מתן מספר. "כך, באחר צהריים אחד של מלצרות במסעדה תל-אביבית, פגשתי עורכת ב'עכבר העיר' ודחפתי את עצמי לכתוב עבורה פיילוט לטור ביקורת של ארוחת בוקר במסעדה. מפה לשם, תפסתי תפקיד ככתב אוכל באתר 'עכבר העיר'". במקביל החל מתן לכתוב עבור כתבי עת נוספים, ביניהם "טיים אאוט תל אביב", ועוד לפני סוף התואר כבר שימש ככתב התרבות של "עכבר העיר". אחרי ארבע שנים, מתן התמנה לתפקיד העורך הראשי של אתר "בניין ודיור", אותו מילא במשך חמש שנים.

בסוף 2015, מתן ורעייתו רות חיפשו שינוי, "גם בקריירה וגם באופן שבו אנחנו חיים". מתן הצטרף למשרד הפרסום "מקאן ואלי" שבמצפה רמון, והשינוי יצא לדרך כשהמשפחה העבירה את חייה ללב המדבר. "הענקנו לילדים שלנו ולנו את המתנה הגדולה של טבע מופלא וחיים אחרים", מתן משתף. "גם בתוך 'מקאן ואלי', השלוחה הדרומית של משרד הפרסום 'מקאן תל אביב', עברתי כמה וכמה גלגולים ופיתוחים של הקריירה".

כמה שנים לאחר מכן, מתן התמנה לסמנכ"ל הלקוחות של סוכנות הדיגיטל ומשפיעני הרשת "לידרס" ומשם המשיך אל תפקידו הנוכחי ב StepUp, שמשרדיהם ממוקמים בירוחם אך העובדים פרוסים בכל רחבי הארץ. "תקופת הקורונה רק עזרה לחברות כמו שלנו להבין שפעילות, ובעיקר דיגיטל, יכולה להתקיים גם ממרחק אלפי קילומטרים. אנחנו מנהלים מכאן גם צוות עובדים שלם שפרוס לכל אורך המדינה וגם פעילות שיווקית דיגיטלית חכמה ומורכבת עבור לקוחות בעולם כולו".

על הלימודים באוניברסיטת בר-אילן הוא מספר: "בבר אילן נתקלתי בכמה מרצים שידעו לשלב בצורה מצוינת בין התיאוריה לבין הפרקטיקה, ביניהם ד"ר כלילה מגן שהייתה אז מתרגלת מעולה, ורכשתי לי כלים אקדמיים שאני עושה בהם שימוש עד היום".

רוצים לדעת עוד על לימודי תקשורת ומדעי המדינה? היכנסו