Skip to main content
06.06.2024 | כט אייר התשפד

מלגה ע"ש שלומי סבידיה שנרצח בנובה, לתוכנית "כלים שלובים"

חברת ServiceNow, שסבידיה ז"ל עבד בה, תעניק מלגות ללומדים בתוכנית של המחלקה למוזיקה בבר-אילן, המיועדת למבוגרים עם מוגבלויות

תמונה
כלים שלובים

שלומי סבידיה היה מהנדס בכיר וארכיטקט, בוגר ממר"ם, שעבד בתשע השנים האחרונות במרכז המחקר והפיתוח המקומי של חברת ההייטק העולמית ServiceNow. ב-7 באוקטובר, הוא נרצח, (בגיל 37), בעת שבילה בפסטיבל המוזיקה נובה. הוא הותיר אחריו שני ילדים, הורים ואחות. "שלומי היה חובב מוזיקה, ולכן חיפשנו בחברה פרויקט מוזיקלי להנציח אותו", מספר מאור כהן, מנהל קבוצת פיתוח המובייל בחברה.

כדי להנציח את זכרו של חברם החליטו בחברה לתמוך בתוכנית "כלים שלובים", הפועלת במחלקה למוזיקה של אוניברסיטת בר-אילן, בשיתוף מנהל המוגבלויות של משרד הרווחה ועמותת "אקים ישראל". התוכנית, הייחודית בארץ ובעולם, הוקמה בשנת 2017, במטרה לאפשר למבוגרים עם מוגבלויות שיש להם כשרון ותשוקה למוזיקה ללמוד מוזיקה במסגרת האוניברסיטה, ובכך להביא לידי מימוש את יכולותיהם ולאפשר להם עתיד של תעסוקה בתחום.

"בחרנו להעניק לתוכנית 'כלים שלובים' תרומה, בהיקף של כ-43 אלף דולר, מכיוון שהיא שמה דגש לא רק על למידת המוזיקה, אלא גם על הפן הרגשי של המשתתפים, ומקדמת ומעצימה אותם מבחינה אישית וחברתית", אמר מנהל הטכנולוגיות של החברה, פאט קייסי. "אנו מאוד נרגשים מההזדמנות לפעול למען הנצחתו של שלומי ולהציע את המלגה הזו לאנשים עם מוגבלויות, שרוצים לא רק ללמוד מוזיקה, אלא להשתמש בה כדרך ליצירת חיבורים עם האנשים והעולם סביבם. אנו מצפים בקוצר רוח לראות את היצירות הנפלאות וההשפעה העמוקה שתהיה להם על חיי האנשים, בדיוק כמו ששלומי השפיע עלינו".

במסגרת פרויקט ההנצחה, הופיעו משתתפי התוכנית הופיעו בטקס שנערך במשרדי חברת ServiceNow וניגנו מספר שירים לקהל. בטקס נכחו כ-200 מוזמנים, ובהם מנכ"ל מרכז הפיתוח של ServiceNow ישראל, אדר מרגלית, ומשפחתו של שלומי סבידיה ז"ל. אחותו של סבידיה, ג'ני, היא פסיכולוגית ארגונית ודוקטורנטית במחלקה למגדר של אוניברסיטת בר-אילן.

לתוכניות הלימוד במחלקה למוזיקה

עוד כתבות שיעניינו אותך