Skip to main content
27.05.2024 | יט אייר התשפד

מועדון הקריירה של בר-אילן ולינקדאין

הפעילויות במועדון יקנו לסטודנטים ולסטודנטיות מיומנויות מקצועיות וכלים מעשיים להשתלבות בשוק העבודה

תמונה
לינקדאין

מרכז גשר אקדמיה-תעסוקה של אוניברסיטת בר-אילן השיק לראשונה בישראל, שיתוף פעולה ייחודי עם לינקדאין (LinkedIn). מטרתה של היוזמה, הנקראת "מועדון הקריירה של בר-אילן", היא ללוות סטודנטים וסטודנטיות, כבר מהיום הראשון ללימודי התואר, ולהקנות להם מיומנויות מקצועיות וסל כלים איתו יוכלו לצאת לשוק העבודה.

במסגרת "מועדון הקריירה", יקבלו הסטודנטים והסטודנטיות גישה ללא הגבלה לקורסים של לינקדאין ב-LinkedIn Learning; הרצאות העשרה מהמומחים של לינקדאין ישראל בנושאים כמו נטוורקינג, יצירתיות וניהול זמן; כמו גם ליווי ותמיכה אישית בתהליך בניית הקריירה. "שיתוף הפעולה עם לינקדאין נועד להקנות העשרה מקצועית ומיומנויות רכות ובכך ליצור יתרון תחרותי נוסף לסטודנטים של בר-אילן בשוק העבודה" אומר זהר ינון, מנכ"ל ומשנה בכיר לנשיא אוניברסיטת בר-אילן.

לדברי טל שטיינמן, מנהלת LinkedIn Talent Solutions בישראל, מחקרים מראים כי המיומנויות שיידרשו למשרות בשנת 2030 ישתנו בכ-65% מהדרישות בעת הנוכחית, עקב התפתחויות שונות בעולם העבודה, ובראשן התפתחויות טכנולוגיות כמו AI. "משמעות הדבר היא, שפיתוח עקבי של מיומנויות תשאיר את מחפשי העבודה מעודכנים ומותאמים לדרישות השוק. אנו מאמינים שמיומנויות הן המטבע החדש, ושההשקעה בהן חיונית לניווט בשוק העבודה של היום", היא מחדדת. לפיכך, פיתוח קריירה בשוק העבודה העתידי ידרוש מעובדי העתיד גמישות, יצירתיות, יכולת למידה עצמית, כישורי ניהול זמן ונכונות להמשיך ללמוד ולהתפתח לאורך הדרך, על מנת לשכלל ולחזק מיומנויות קריטיות.

לינקדאין היא רשת חברתית הממוקדת ביצירת קשרים מקצועיים ועסקיים. היא מאפשרת למשתמשים להעלות פרופיל מקצועי מלא, לפרסם מצגות ומאמרים מקצועיים, להשתתף בדיונים רלוונטיים לתחומם ועוד. הרשת פתוחה לכולם, והיא כוללת גם מסלול פרימיום (בתשלום) למחפשי עבודה, המאפשר גישה לרשתות קשרים רחבות יותר, כמות חיפושים גדולה יותר, חיפושים מתוחכמים יותר, יכולת שליחת הודעות ישירות לכלל המשתמשים, יכולת מעקב אחרי חברות ומשתמשים ועוד.

לרגל ההשקה, עורך המועדון מבצע 'חבר מביא חבר': נרשמים למועדון הקריירהמצרפים חבר או חברה, שהם סטודנטים בבר-אילן, ונכנסים להגרלה לקבלת חשבון פרימיום של לינקדאין למשך חצי שנה.

לפרטים נוספים ולהרשמה למועדון הקריירה

עוד כתבות שיעניינו אותך