

תואר ראשון בייעוץ חינוכי עם תקשורת - דו-חוגי מובנה
התוכנית הדו-חוגית לתואר ראשון בייעוץ חינוכי עם תקשורת משלבת בין שני התחומים: לימודי ייעוץ חינוכי מעניקים ידע בסיסי בתיאוריה ובמחקר בחינוך, במדעי ההתנהגות ובייעוץ חינוכי, והבנה של המתודיקה המחקרית בתחומי החינוך והייעוץ החינוכי; ולימודי תקשורת מעניקים לסטודנטים כלים תיאורטיים וביקורתיים חיוניים להבנה טובה יותר של עולם התקשורת העכשווי, לצד כישורים והתנסויות מעשיות התורמות להשתלבות בעולם התקשורת עם סיום הלימודים. בית הספר לתקשורת זכה בציון לשבח על הוראה, תשפ"ד.
התוכנית הדו-חוגית לתואר ראשון בייעוץ חינוכי עם תקשורת משלבת בין שתי תוכניות:
בלימודי הייעוץ החינוכי הסטודנטים רוכשים ידע בסיסי בתיאוריה ובמחקר, בחינוך, במדעי ההתנהגות ובייעוץ חינוכי והבנה של השיטה המחקרית בתחומי החינוך והייעוץ החינוכי.
הקורסים במגמה נחלקים לארבעה תחומים: חינוך ופדגוגיה, פסיכולוגיה, ייעוץ חינוכי ומחקר.
הקורסים הנלמדים בתוכנית כוללים: ייעוץ למשפחה: מתיאוריה ליישום; זכויות החינוך של הקטין בהיבט משפטי; יסודות בסוציולוגיה חינוכית; מיומנויות יסוד בראיון הייעוצי; הוראה לילדים עם צרכים מיוחדים.
לימודי תקשורת מעניקים כלים תיאורטיים וביקורתיים חיוניים להכרה והבנה טובה יותר של עולם התקשורת העכשווי, לצד כישורים והתנסויות מעשיות ניכרות התורמות להשתלבות בעולם התקשורת ואפשרות להשפיע עם סיום הלימודים
הקורסים הנלמדים בתוכנית כוללים: התקשורת בישראל; ניו מדיה: מבוא לטכנולוגיה וחברה; כתיבה ועריכה בעיתונאות; דינמיקה של רשתות חברתיות והתנהגות משתמשים; סוגיות עכשוויות בתקשורת: מדברים מהשטח; ביטחון ותקשורת – דינאמיקה של יחסים; ואמוג'י – שפה חדשה.
שם בתעודה: ייעוץ חינוכי דו-חוגי מובנה עם תקשורת
עכשיו זה הזמן להירשם!
בוגרי התוכנית לתואר ראשון בייעוץ חינוכי יוכלו להשתלב במגוון תפקידים במסגרת החינוך הפורמלית או הבלתי פורמלית, כדוגמת בתי ספר, מתנ"סים, גנים, מוסדות חינוך לילדים ונוער בסיכון ומוסדות לימוד לילדים בעלי לקויות למידה.
במסגרת המגמה לייעוץ חינוכי, ניתן להשתלב בתפקידי הוראה וייעוץ חינוכי (לאחר תעודת הוראה ותואר שני).
בנוסף, בוגרי ובוגרות התוכנית לתואר ראשון בתקשורת יוכלו להשתלב במגוון תחומי המדיה השונים, בדגש על מדיה וותיקה וחדשה/דיגיטלית, כגון מערכות העיתונים השונות, תעשיית הטלוויזיה או הרדיו, משרדי יחסי ציבור, שיווק ופרסום, דוברות וייעוץ פוליטי, חברות אינטרנט ותעשיית הבידור והאקטואליה. לצורך כך, הלימודים כוללים סדנאות, התנסויות מעשיות ופרקטיקום (100-120 שעות) המאפשרים רכישת קשרים וכישורים בתחומי המדיה, לצד דגש על מדיה דיגיטלית.
מגישים בקשת מועמדות ללימודים באוניברסיטת בר-אילן במערכת ההרשמה. בתוך מספר ימים תקבלו הודעה על קליטת הבקשה, לאחר מכן תוכלו לברר את סטטוס הבקשה במערכת האינ-בר.